aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

Razmenjujemo recepte. Ona kuva, a ja degustiram!

Резултат слика за degustatori

*Sporo nam dolazi iz dupeta u glavu. Zbog čestih zastoja u saobraćaju.

*Ja sam čovek sa posebnim potrebama. Hteo bih svaki dan da jedem.

*Predsednici dveju prijateljskih zemalja razmenili su brojeve mobilnih telefona, da bi njihove države imale normalne kontakte.

*Mi hvatamo krivine, da bi smo što pre stigli na cilj.

*Bili smo pet vekova pod Turcima, jer nismo poštovali njihovo vreme.

*Tužiću je za pretrpljenu duševnu patnju i bol. Trebala je mnogo ranije da me ostavi.  

*Mi uvek loše startujemo, ali zato uvek ubedljivo poslednji stignemo na cilj.

*Ja i mislim na engleskom. Još samo da ga naučim!

*Biti ili ne biti? Sve je to stvar izbora!

*Čovek može konačno da odahne. I ljudožderi su prešli na zdravu ishranu.

*Jedini zaštićeni svedok je onaj dva metra ispod zemlje.

*Pod pritiskom javnosti premijer se povukao na mesto predsednika države.

*Srbi su pozitivni ljudi. Tako pokazuje Gajgerov brojač.

*Ona izgleda tako hladno, što ne znači da nije vatrena.

*Imam neke novopečene prijatelje. Malo su rešiji za moj ukus.

*Biti, ili ne biti? Stvar je političke procene!    
                                  
*Žrtvovani pion je bio politički podoban.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.