aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                                                   

-          Не знамо куда идемо, али већ смо при крају.
-          Народ је уништен ранијом политиком, сад остаје само да га доврше.
-          Ја сам тешко живео у младости, али зато бар моја деца живе исто.
-          У последње време бележимо изванредне резултате- у измишљању резултата.
-          Повећана је продуктивност. Поред председника и премијерке, ради и један министар.
-          Мислим да сам изгубио и мишљење.
-          Сад сам у најбољој снази. Увек сам први испред Народне кухиње.
-          Дао сам све за партију!- рече мој деда на Калемегдану и доби мат.
-          Године су нам појели скакавци, али ко нам поједе паре?
-          Ја сам за пет година завршио средњу школу и за седам година факултет. И сад ће неко ту да ми соли памет!
-          Писао бих ја и јаче афоризме, али уби ме аутоцензура.
-          Дуално образовање: био је глуп, а сад је дупло глупљи.
-          Био је много везан за свој бизнис. На крају су му и лисице ставили.

Резултат слика за лисице
-          Мали је код нас мозак за финансије.
                                                                                                           Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.