aforizmi

AFORIZMI ŽELJKA JOVANOVIĆA ŽELETA






Prevesti žedne preko vode kod nas i nije neki poduhvat s obzirom na ovolika zagađenja.


Odelo čini čoveka. S obzirom da nemam šta da obučem biće da sam nikakav čovek.

Krenuli su da mi se odbijaju čekovi, krenuo mi je kamen iz bubrega...baš me je krenulo.

Nije strašno to što su mu isključili struju. Strašno je to što je on u tom trenutku bio na aparatima.

Zanemeli smo zbog krađe glasova.


Nas Srba će ostati taman toliko da stanemo pod jednu šljivu. Ne znam samo kako šljiva rađa u Beču.

Diktator je izjavio da nikada nije bio na bolovanju. U tome i jeste problem. Prvi korak ka ozdravljenju jeste da se prizna i prihvati svoja bolest.


Nemojte da mi dajete vetar u leđa! Uhvatiće me radar!

Резултат слика за radar

Poslali bismo mi i lepšu sliku u svet ali jednostavno nismo fotogenična nacija.

Nekada su za ženidbu gledali da li si vojno sposoban a danas da li si kreditno.


                                                                           Željko Žele Jovanović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.