aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Nova terapija mi pomaže. Sve sam luđi i luđi.

*Srbi se pozdravljaju s tri prsta. Kao radnici u pilani!

Резултат слика за tri prsta

*Srpski jezik ima tako bogat fond reči, da možeš da psuješ do mile volje.



*NiSMO MI JOŠ UVEK DOVOLJNO ZRELI ZA DEMOKRATIJU. TRULI SMO!

*Priznao sam ženi da kuva bolje od moje majke, da ne bih bio žrtva porodičnog nasilja.

*Sizif je odavno trebao da dobije mnogo veći kamen. Valjda je posle toliko godina rada zaslužio.

* I kad sam konačno došao k sebi, shvatio sam da ništa značajno nisam propustio.

*Vešanje mu već nekoliko puta nije uspelo. U odlučujućem trenutku uvek se spetlja.

*Za moje pare mogu da budem lud kod mog neuropsihijatra koliko hoću. Ko da mi zabrani ?!

*David je pobedio Golijata, zato što bio je mali ali zajeban!

*Neki idu u zemlju, a neki van zemlje. Niko ne ostaje u Srbiji.

*Rekla mi je da sam smešan ko bioskop, a ja njoj da je smešna kao cirkus. Odmah se videlo da smo srodne duše.

*Dao sam oglas u kome tražim srodnu dušu, tako da je status moje veze jako teško definisati.

*Bio sam lud za njom, a sad sam lud zbog nje.

*Ja od života tražim malo, ali on ga je baš preterao.

*Rasturila je mnoge veze i brakove. Ime joj je ljubomora.

                                               ZORAN T. POPOVIĆ       

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.