aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

Danas idem kod mog neuropsihijatra. Joj, šta ću da mu radim.

*Ona mi se predala i počela polako da me osvaja.

*O tom njegovom aforizmu napisani su romani.

*O boljoj budućnosti priča se decenijama. Ona je uvek aktuelna.

*Mi uvek moramo da budemo budni, zbog spavača u našim redovima.

*I ja sam deo mase. I to onaj kritični!

*Doktor danas prima od 10-12 časova. Isključivo u plavim kovertama.

Резултат слика за plava koverta

*Ako vam kažu da ste glup kao točak, žalite se onom koji ga je izmislio.

*Doktor danas prima od 10-12 časova. Boja koverte nije važna.

*Razgovori su protekli u izrazito prijateljskoj atmosferi, punoj naboja koji je povremeno pretio da eskalira u sukob. 

*Štrajkovao je u glađu u zatvoru. Odbio je da jede boraniju, jer nije bila ni blizu one koju je kuvala njegova mama.

*I kod nas ima pametnih ljudi, ali neće da kvare opšti utisak koji je svet stekao o nama.

*Došao sam k sebi. Lepo je opet biti kod kuće.

*Vratilo  se poverenje građana u institucije. Sve više ljudi ide u kafanu.

*Živite u Beogradu? A jel to negde blizu Zemuna?!

*Priprema, pozor, kad!

*Islednik je na informativnom razgovoru znao više od njemu, nego on sam. Gugl je čudo.

*Predali smo meč bez borbe i time izbegli teži poraz.

*Islednik je veoma elokventan i načitan. S njim možeš  da pričaš o sebi do mile volje.

*Tvrdili su da imaju vizije, i sad vidimo dokle su nas dovele njihove halucinacije.

*Svako ima svoj ugao gledanja na život. Moj je mrtav.

*Ovo je najdemokratskija zemlja na svetu. U njoj se i nevini brane sa slobode.

*Demokratija se kod nas nije primila. Ne odgovara joj društvena klima.

*Otkad često kontrolišem šećer, ustanovio sam da ni u jednom pakovanju nema kilogram.

*U kafani je kao u pušnici. Naručiš običnu, a dobiješ dimljenu vešalicu.

*Bog je jedan. Tome nas uči i kult ličnosti.

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.