humor

KRATKE FORME ŽELJKA JOVANOVIĆA ŽELETA


-Izvolite, pogledajte naš politički program.
-Ali ovo je Kama Sutra.
-To Vam pričam.

-Šefe, došao sam da pričamo o mojoj povišici.
-Misliš li da si je zaslužio?
-Dabome!
-A kako to?
-Svakog dana kasnim minimum pola sata, nakon toga pijem kafu isto toliko, zatim doručak oko sat vremena i izlazim dva sata ranije. Sledeći Vaš primer, mislim da zaslužujem.

-Nastavnice, zašto ste u mom zadatku podvukli rečenicu "Naši privredni uspesi"?
-Zato što je neispravna.
-Kako to?
-Ta rečenica nema nikakvog smisla.

-A kakve su Vam ovo diplome na zidu?
-Moja, suprugova i diplome naše dece. Njih troje.
-Pa to je sjajno!
-Jeste. Mnogo su nam pomogle. Uopšte nismo krečili tu stranu zida.

Резултат слика за slika na zidu

-Zemlja o kojoj sanjaš je...?
-Srbija.
-Oho! Patriota ili si jednostavno skroman?
-Jednostavno imam košmare.

-I šta ste Vi kao predsednik opštine preduzeli oko eventualnih poplava?
-Što se toga tiče, ja se lično svako veče pomolim da do njih ne dođe a i platio sam iz sopstvenog budžeta jednoj vračari da bajalicom spreči poplave.

                                                              Željko Žele Jovanović




Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.