aforizmi

AFORIZMI ŽELJKA ŽELETA JOVANOVIĆA

Ako nismo nastali od majmuna, odakle onda izreka:"Pao sam na niske grane?"

Postoje bar tri razloga zašto je bolje biti u paklu nego ovde: U kazanu se uvek nešto kuva, grejanje je besplatno i vođa se ne pretvara da nije đavo.

Dobio sam salmonelu a samim tim i odgovor na pitanje "Šta je starije, koka ili jaje?"

Istina je da pojedini ljudi spavaju na ulici ali oni bar spavaju za razliku od vođe koji zbog brige o nama noćima oka nije sklopio.

"Izvinite što Vas prekidam" - reče učtiv zemljoradnik dok je motikom udarao po glisti.

Spiskao sam sve pare na iće i piće. Platio sam račun za vodu i kupio sam hleb.

Grčki filozof Diogen živeo je u buretu. Izgleda da su i tada banke nudile kredite.

Nemamo mi loše puteve. Mi samo čuvamo od zaborava oranje Kraljević Marka.

Sa đavolom je sadio tikve. Preko te veze je dobio subvencije.


Dok sam u banci potpisivao ugovor o uzimanju kredita neko mi je ispred ukrao biciklu. Tako mi i treba kada ne čitam sitna slova.


Rečenicu "Samo da im živ ne dopadnem šaka" koriste mnogi kriminalci i ljudi koji se plaše našeg bolničkog lečenja.

Nije sve tako crno.
Svetli mi lampica za gorivo.

Резултат слика за lampica za gorivo

Vrebamo šansu iz prekida.
Nadamo se da će utakmica biti prekinuta.

Doktor mi je zabranio ljuto, masno i slano.
Čini se da je sklon neslanoj šali.

Izgubio je kompas ali i dalje putuje o državnom trošku.


Željko Žele Jovanović


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.