afoirzmi

АФОРИЗМИ ГОРАНА ИВАНКОВИЋА

 Како се живи у Србији? Како ко. Неко се довија, а неко повија.

*   Они што немају ништа веровали су у свашта.

*   Знам ко не зна. Онај што све зна.

*   Не верујем у оно што сам видео. Чекам званично саопштење.

*   Сва моја имовина је покретна. Налази се на мени.

*   Далеко смо догурали. Не знамо где се налазимо.

*   Вођа на својим конференцијама за штампу разговара сам са собом. Новинари хватају белешке.

Резултат слика за konferencija

*   Нисмо ми у проблему. Ми смо проблем.

*   Паметном је довољно једном рећи да није паметан.

*   Човек се мери величином дела, а не тела.

*   Жену је најлакше ућуткати ако ћутиш.

*   Жене тврде да међу  мушкарцима нема велике разлике. У питању су центиметри.

Горан Иванковић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.