aforizmi

AFORIZMI ĐORĐA OTAŠEVIĆA


Deca ne prate politiku. Današnji klinci ne vole bajke.

Bogataši ne vole velike brojke. Njihovi računi imaju mnogo nula.  

Kriminalac nosi pogrešna sočiva. Njemu ni oftalmolozi ne smeju da pogledaju u oči. 

U Balkanskoj krčmi možeš jeftino da se ubiješ od alkohola, a ni druga ubistva nisu mnogo skuplja. 

Ludo smo se proveli u Balkanskoj krčmi. Neki su i preživeli. 

Posle vladinih saopštenja pipam se po celom telu. Proveravam da li imam runo. 

Fabrike konca dobro rade. Sve je više marioneta.

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за marionete

Danas nije kao u totalitarizmu kada je postojala samo jedna partija, mediji su bili cenzurisani i o svemu je odlučivao jedan čovek. Sada ima više partija.

Rad može biti zadovoljstvo, ali ja bih ipak voleo da ponekad primim i platu. 

Ima alibi. U trenutku zločina bio je van sebe. 

Da sam ranije znao da sam ovoliki genije, večernju osmogodišnju školu bih završio već posle odsluženja vojnog roka. 

Zapalili smo baklju slobode, a uskoro će, nadam se, pustiti i grejanje. 

Ja sam evroskeptik. Sumnjam da postoji Evropska Unija. 

Kad ja, koji sam ovoliki genije, samoga sebe ne razumem, šta od drugih da očekujem. 

Ja sam najveći genije na svetu. Je li tako, doktore?

Sumnja se da u vladi postoji krtica. Opet je neko radio u korist nacionalnih interesa. 

Država pomaže građanima koji nemaju ni prebijenu paru. Daje im po prebijenu paru. 

Šteta što na izborima ne može da pobedi više kandidata. Mnogima bi to bila najbolja terapija. 

Nije važno što je poenta mog aforizma tanka. Prvi deo ima trista strana. 

Stanovnici elitnih naselja ne moraju da vode decu u zoološki vrt. Mnoge su komšije okružene gorilama. 

Rasvetljavamo slučajeve nemorala u pojedinim ulicama. Upalili smo crvene fenjere. 

Prijateljski razgovori sa susedima su prekinuti kada je zabranjen govor mržnje. 

Policija ne dira dilere ispred škola jer oni drže očiglednu nastavu. Pokazuju deci šta ne treba da koriste. 

Naša jabuka razdora je ekološki gajena. 

Pali smo na dno. Kopaj dublje!   

Prvo je bila u muškarčevom srcu, a onda se spustila do jetre.

Niko nam više neće raditi iza leđa. Na začelju smo.

Ne pomišljamo da priznamo Kosovo. Ali ako to uradimo u afektu... 

Mi smo na evropskom putu. Povremeno se kući javimo razglednicom. 

Kada uđemo u EU, ne samo da će teći med i mleko nego će trutovi davati med, a bikovi mleko.

Ubio sam se od posla – reče spori revolveraš. 

Mačka za babu, baba za dedu – i iščupasmo se iz krize. 

Dobro je što je Zapad pristao da ispuni sve naše uslove. Loše je što su ih formulisali naši političari. 

Đorđe Otašević

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.