aforizmi

AFORIZMI ĐORĐA OTAŠEVIĆA


Vlada narodom. A jednog dana će možda vladati i sobom.

Vatrogasci gore od želje da ugase sve što gori. 

Građani su dobro informisani. Šteta što su informacije lažne. 

Naša šansa je u tekstilnoj industriji. Država nam visi o koncu. 

Više neću prolivati krv, znoj i suze. Nestalo mi je para za teretanu. 

Uskoro ćemo dobiti obećane kule i gradove. Kulise već stižu.

Kad ne bi moralo da se piše, uopšte ne bi bilo teško biti pisac. 

Ne moram da idem u crkvu. Žena mi po ceo dan popuje. 

Posna slava – i vuci siti i ovce na broju.  

Otkako je zoofilija zabranjena, rode više ne donose decu.

Ja sam za reciprocitet. Zašto bih čitao onog Dostojevskog kad ni on nije čitao moje knjige. 

U zemlji Kiklopa oftalmolozi primaju pola plate. 

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за kiklop

Kada je saznao svoju cenu, video je da je inflacija mnogo veća od zvanične. 

Volim da putujem avionom jer mi u njemu nikada nije dosadno. Čim uđem u njega, počnem da paničim. 

Žene treba da seckaju luk dok gledaju srceparajuće filmove. Ionako će im teći suze. 

Blago autorima zabranjenih knjiga. Oni su sigurno imali barem jednog čitaoca. 

Glavu gore – reče dželat.  

Vlada ima toliko dobrih namera da bi mogla da poploča autoput do pakla. 

Pozorišni moljci vole loše predstave. Niko ne aplaudira. 

Prvi sam dokazao da sreća ne postoji. To me čini srećnim. 

Ljudi su sve otuđeniji. Od godišnjeg odmora, odgovarajućeg lečenja, zdrave hrane... 

Dobro je da nisam zavisnik od novca. Veći deo meseca bih imao apstinencijalnu krizu.

Pomogli su nam da dođemo skoro do dna. Ovo malo možemo i sami. 

Moguća je i četvrta Jugoslavija. Kada mi uđemo u Evropsku Uniju, u njoj će ostati jedino bivše jugoslovenske republike.

Na evropskom smo putu. Zato je putarina ovoliko skupa.
Kod nas i mrtvo slovo na papiru ima prostrelnu ranu. 

Kažu da su pustili majmune u rijaliti šou. Samo koji su?  

Zbog niske cene ne isplati nam se da oberemo grožđe. Sada smo u nebranom grožđu.

Zbog Zapada smo ispekli usta. Uvalili su nam vruć krompir.

Zapad misli da mi možemo i brže ka Evropskoj Uniji. Očekuju da pređemo u galop. 

U zatvorima Haškog tribunala više nema mesta. Zato od nas traže da tamo šaljemo samo glave osumnjičenih Srba.

Bio je razrok, ali kada se obogatio, postao je čovek širokih vidika.  

Pozorište je bolje od braka. Puška iz prvog čina, za razliku od muža, kasnije uvek opali. 

Srbi su narod najstariji. Arheolozi su pronašli diskete koje to potvrđuju. 

Đorđe Otašević 


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.