aforizmi

AFORIZMI EKREMA MACIĆA


-          Naši sprinteri bi bili brži da se starter oglasi rafalom.

-          Prestao sam se baviti politikom. Uhvatio sam je na djelu.

-          Kad se spustim na nivo akademika osjećam se kao čovjek bez prebijene pare.

-          Organizovani kriminal je u rasulu. Ima ga na sve strane.

-          Jednakost polova. Žene kriju godine, muškarci centimetre.

-          Moja žena voli noćni život. Traži me po kafanama.

 -    Žena i ja smo polne organe donirali.Sad vodimo platonsku ljubav.

-          Morao sam doštampavati knjigu. Prvi tiraž nije ni primijećen.

-          Odlična vam je knjiga. Imam osjećaj da sam je već negdje čitao.

-          Mostovi spajaju. Grade se poprečno, da bi se ljudi gledali poprijeko.

-          Teško poslujem s poštenima. Uvijek me prevare.

-          Ne samo da osjećam neprijatnost kad podmićujem doktora, nego me i zaboli.

-          Kad vidim ko je sve ušao u politiku dođe mi da se prestanem baviti kriminalom.

-          Treba biti pošten. Ne treba puno uzimati.

-          Majmun je sišao sa grane i postao čovjek. Čovjek se popeo na ženu i postao konj.

-          Novac širi puteve, a sužava krvotok.

-          Odlučio sam da udvostručim moral. Posjetiću parlament i javnu kuću.

-          Mi smo ekološka država. Kod nas i genijalci završe na smetljištu.

-          Pomračenje je najbolje gledati iza tamnog stakla. Iz džipa, recimo.
Резултат слика за tamno staklo džipa
-          Mi trošimo i za unuke, tako da oni neće morati ništa da rade.

Ekrem Macić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.