aforizmi

АФОРИЗМИ ЛЕЛЕ МИЛОСАВЉЕВИЋ


·        Важно је учествовати. Ионако увек победе они за које нико није гласао.

·        Ко на брду ак и мало стоји, нек се чува од оних под брдом.


·        У медијима смо сви равноправно застуљени. У простору за читуље.

·        Жена је стуб Сигурне куће.


·        Уопште није разумео афоризам, али га је преписао. Па шта, не разуме ни кинеска слова, па их је истетовирао.

·        Увек се од бољих преписивало. Само се то некад радило кришом.


·        Незаборавне лекције се уче из Буквара, и од бивших пријатеља.

·        Ма, радују мене ситнице, али би ме бинго одушевио.

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за бинго
·        Ја сам толико емотивна да ни цигарете не могу да оставим.

·        Нема нигде никога, значи сви су добро.


·        Била сам и ја добра риба него се тад мање постило.

Лела Милосављевић

        




Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.