aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА



-          Замало да постанем Хемингвеј. Стар сам и пишем, али немам море.

ernest hemingway GIF by US National Archives

-          Да није овако страшно, било би гадно.


-          И ја имам имунитет. Доктор ми ништа није пронашао, а нисам ништа ни дао.

-          Кад су ме примили на одређено, рекао сам да је време неодређен појам.


-          Владари из сенке најбоље раде кад је облачно.

-          Када су ме казнили по џепу, спадоше ми панталоне.


-          Нисам параноид, али осећам да ме одавно прати беспарица.

-          Вође лепо прича, милина га је гледати.


-          Даћу живот за живот.

-          Пребио сам полтрона. Шеф ме је поставио на његово место.


-          Не паркирај, опасан пас! Буши гуме!
                                                                                                                        Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.