aforizmi

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ШУЉАГИЋА

Дигао је три прста. Није имао више.

Слобода говора је загарантована. Можете да кажете шта хоћете, ако смете.

Био је познат као „држач кишобрана“. Онда се склонио под сунцобран.

Нестајемо. Отишли смо...

Да би се доказали, патриоте дижу три прста. После дижу-све што стигну.

Неко диже три прста. Неко само један.

Већина је за ЕУ. Друга већина је против.

На пут за боље сутра крећем-прекосутра.

Добро живим, да куцнем у дрво-Пера Детлић.

Код нас је стандард веома висок, зато не могу да га дохватим.

Ми градимо пут до тамо али и назад. Зато је тако скуп.

Добар и будала су били браћа. Онда се и будала продобрила, сад је добра будала.

Стандард ми пада. Ни афричка шљива не помаже.

Нисам га хтео за сведока. Може се десити да каже како је било.

Код њих влада демократија. Сад нам прете да ће је послати и нама.

Много је да мандат траје четири године. Могу их ухватити.

Стално понављају: идемо даље! Да они то не беже?

Издржавам казну кућног притвора на ледини. Док ми не саграде кућу.

Ишамарао сам га. Аплаузима.

Србија нема излаз на море. Ни ја, већ неколико година.

Почели смо од нуле. Догурали смо-до две нуле.

Чинимо што можемо. Боље би било да можемо што чинимо.

Искористио сам прилику. Сад ме оптужују за сексуално злостављање.

Оглашавам неважећом изгубљену диплому, која важи.

Добар глас далеко се чује. Зато он толико виче.

Ко га зна скупо би га платио. Али, неће да га продају.

Дарвин је нешто побркао. Требало је поћи од човека а завршити са мајмунима.
dobrosav bob ivkovi GIF
Откривен је идентитет хулигана који су напали полицију. Ради се о: К.О; Н.Р; и С.И;
Љубомир Шуљагић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.