aforizam

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA

 

Živko Prodanović

 

 

 

 

Ako vlast počne oziljno istraživati tragove korupcije ubrzo bi se mogla sudariti sama sa sobom.

 

Čovjek vrlo lako zaluta na onim mjestima gdje ima puno ljudi.

 

Gradonačelnikovo geslo: uzdaj se u se i u svojeg kuma suca.

 

Imao je nesreću na radu – nije primjetio da mu šef stoji iza leđa.

 

Isti dan kada su raspisani izbori ja sam stavio svoj televizor u karantenu.

 

Izgubioje obraz. Ponuda je bila bezobrazno primamljiva.

 

Istina ja da svaka istina ne odgovara svakoj istini.

 

Maskenbal može početi, reče koronavirus.

 

Na političkoj tržnici i pravda je roba.

 

Nije sve u politici negativno. Ima i svakakvih pozitivnosti, aki se nikada ne mogu sjetiti kojih.

 

Novci su da se troše. Naročito ako su državni.

 

Njega zapravo nikada nije ni bilo – uvijek je bio dionekakve gomile.

 

Obožavam klizno radno vrijeme. Čim moj šef ode, ja kliznem van.

 

Osnove pravosuđa: zakoni su zakoni, propisi su propisi, a euri su euri.

 

Posljednje riječi zdravstva: o mrtvima sve najbolje.

 

Prastari apsurd –krasti od bogatih je grijeh, umirati od gladi nije grijeh.

 

Pregovori nisu dugo trajali. Pogodili su ih od prve.

 

Više ne pričam sam sa sobom. Sada šutim sam sa sobom.

 

U moru korupcije još je mnogo neistraženih otoka i arhipelaga.

 

Vjerujem ja u izbore. Ne vjerujem u izabrane.






 

 

 

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.