aforizam

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ШУЉАГИЋА

 

*Нисам ништа потписао, јер је на дну писало: важи без потписа и печата.

 

*-Које је време Живела Србија?- Прошло!

 

*Да ли ће нас Косово признати? Није фер, ми њих хоћемо.

 

*Устав је прегажен, на реду је Јеванђеље.

 

*Питали бабу у Охриду да ли је писмена. -Нисам, ђецо, писмена, али сам усмена.

 

*Тако он у Охриду платно белеше док добро не побеле. Онда направи белу заставу.

 


*Признао сам Косово. Ја кад нешто кажем ја то и урадим.

 

*Да Вук Бранковић није издао на Косову, данас га нико не би ни поменуо.

 

*Жале са да им пензија не може да издржи до првог. Код мене је већи проблем: не могу ја да издржим до првог.

 

*Путујемо Србијом. Имамо и вођу-да не залутамо.

 

*Вођа се уселио у све телевизоре, фрижидере... и- главе!

 

*Хала за митинг била је препуна. Било је и мештана.

                                                                                                        Љубомир Шуљагић

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.