aforizam

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА

 

Ми тежим путем идемо у пораз.

Онај који се у све разуме, ништа не зна или лаже.

Српска трилогија: бивша власт је лоповска; садашња је најгора до сада, а будућа ће бити иста таква.

И ја сам намазан свим бојама. Бавим се аматерски сликарством.

Вођа игра симултанку с опозицијом.

Ако је радио поштено, нека му се суди поштено.

Како то да је битангама свака власт добра?!

Само се код нас цар постаје на изборима.

Опрости народе, знају шта раде.

Још да изгубимо Војводину и мирна Бачка.

Нисмо у ЕУ, али смо зато мимо света.

Кад народ спава, вођа води коло.

Ми немамо дубоку државу, али имамо дубоку кризу.

Како да се стиде кад немају образ?!

Од владавине права, код нас постоји само владавина.

Радим посао опасан по живот. Не могу да зарадим ни за храну.

Земља је лопта, али пуца као балон.

Он је променио много партија и странака, али је увек у владајућој.

Кад се обезбеди легална већина, лоповлук може да почне.

Испрскао сам воће и поврће разним хемикалијама. Хоћу здраво да се храним.




                  

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.