афоризам; aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA


 Blago onima koje smrt zapravo i ne zanima.

Bolje je biti nepoznat s prijateljima, nego slavan s neprijateljima.

Budimo pravedni – ljubav je potrebna i onima koji ju ne zaslužuju.

Dobio je gadne batine. Sudac u ringu nije se dao podmititi.

Galerija nepotpisanih – sudbina ga je osudila tako da ga niti Freud ne bi primjetio u svojem

društvu.

I lupeži imaju svojeg najboljeg prijatelja. Lupeža kao što su sami.

I ulizice vole ovaj svijet. Na svoj uliznički način.

Ima i takvih koji kažu da sucima daju iz poštovanja.

Ja svoju budućnost ne vidim. –Blago tebi, ja svoju budućnost vidim.

Kaže se da se biseri ne bacaju pred svinje. Ali ipak sve ovisi o tome tko je svinja.

Ljubomora je savjetnik bez mozga.

Mi o vuku, a borci za vučja prava na vrata.

Molio sam se cijelu večer, a onda mi je On rekao: I da imam tvornicu novca, ti bi mene

financijsku upropastio.

Ne pravi od ljubavne buhe ljubavnog slona.

Ne vjeruj svemu što pohlepno misliš.

Njegov politički uspon je jedna obična svinjarija. Jer on je najobičnija svinja.

Pita lupež: mora li se i moja bolja budućnost skrivati pred zakonima?

Pitanje sumnjičavog promatrača: a zašto ovog političra nitko ne želi potkupiti?

Sudska komedija – on je samo mali sapunčić u velikom procesu pranja novca.

Što dolazi nakon kraja svijeta – upitnik ili uskličnik?

Tko će s Kinezima – njihovo svako malo veće selo ima milijun stanovnika.

To je lijep san, li već je ofucan od stalne upotrebe.

Tražiti smisao ljubavi najbolje ide u dvoje.

Vodi je svejedno koga davi – graditelja nasipa ili skitnicu.


Živko Prodanović

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.