aforizmi

AFORIZMI PEKA LALIČIĆA



NAŠE VREME

Da nije inspirativnih političara, prepolovio bi se
broj satiričara.

Kod nas je skoro sve stalo. Jedino se još
obmane fabrikuju.

Najlakše se vode oni koji nemaju zvezdu vodilju!

Резултат слика за zvezda na nebu

Kome pravda leži u topuzu,
tome topuz ne gine.


Novine, da bi planule moraju biti žute.

Narod smo koji najviše praznuje: Umesto u svetlu budućnost,
 mi smo zagledani u prazno.

Mi kriminalce nemilosrdno isterujemo iz mišjih rupa.
Da više ne vladaju iz senke.


Naše vreme je palo u nevreme.

Mi ne igramo.
Nama se poigravaju.


Kod nas na vlast dolaze samo dve vrste ljudi:
oni koje je pregazilo vreme i oni koje osporava vreme.


Mi ne robijemo tradiciji.
To je kod nas tradicionalno.

Mito otkriva kukolj!

Svi kameleoni su isti.
U službi su onih koji ih farbaju.

I mi imamo Sizifa.
To je narod.

Ostvaruju mi se snovi.
Sanjam.
___



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.