aforizmi

AFORIZMI EKREMA MACIĆA


-          Puno tinte pisac treba da prolije, da bi opisao ubistvo osobe plave krvi.

Rezultat slika za prolivena tinta

-          Da bi uštedili na materijalu podigli su mu spomenik u prirodnoj veličini.

-          Uzmeš knjigu, svaka strana ista. Odeš u kafanu, svaka čaša drugačija.

-          Imam velike glasovne mogućnosti. Mogu pjevati dvije himne istovremeno.

-          Ko kaže da nisam načitan. Pročitam onoliko koliko i napišem.

-          Pitanje vam je na mjestu – voljno.

-          Budi budan i pazi šta sanjaš.

-          Prvi dio penzije će vam donijeti poštar, a drugi dimnjačar.

-          Sredina mi ne oprašta što sam sa periferije.

-          Najveći čovjekov prijatelj je knjiga koja se ne mora čitati.

-          Mi smo se orijentisali prema mahovini kad sjever nije ni postojao.

-          Rat bi se ranije završio da istoriju ne pišu pobjednici


-          Neke ishitrene odluke smo donijeli na prazan stomak. Jedna od njih je i štrajk glađu.

-          Teško je urediti saobraćajni haos. Nemamo mi petlju za to.

-          Crnogorci ne idu na zapad. Da ne izgube radne navike.

-          Kad sam opalio u tog čovjeka, od metka nije ostalo ništa.

-          Naša polemika je postala nerazumna. To znači da je na pomolu kompromis.


-          Nudili su nam izlaz na more, ali nije to bila ta dubina.

-          Nemam ni dana staža. Ja nikada neću umrijeti od penzije.

Ekrem Macić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.