aforizmi

AFORIZMI VLADISLAVA VLAHOVIĆA





·       Još uvijek ima hrabrih ljudi. Recimo moja dva žiranta!?

·       Ovdje se odavno ništa ne dešava, a i kad se desi, ni na šta ne liči.

·       Nama namazanim svim bojama, malo je i trobojka za zastavu.

·       Od kad smo reorganizovali zdravstvo, besplatna je jedino bolest.

·       Nesoj je genetski modifikovan idiot!

·       Ova pobjeda nema cijenu, jer sa njom smo se prodali.

·       Tek kad se prerušio u govno, prestali su da ga gaze.

·       Da sam umio da se divim stoci naučio bih bar da pasem.

·       Mjesto nesreće je propisno označeno. Uvijek može dobro doći.

·       Bezgrešan sam, neka mi Bog oprosti.

·       Osumnjičeni je obješen bez suđenja, da bismo dobili na vremenu.


·       Moraćemo još dugo da “dubimo”, da bi nam “došlo iz dupeta u glavu”.

·       Nemamo potrebe da raskidamo sa prošlošću, jer sve je od nas počelo.

Резултат слика за prošlost

·       Kasno smo raskrstili sa komunizmom, pa je država previše odumrla.

·       Da je rekao šta je mislio, to bi mu bio oproštajni govor.

·       Sigurno ima i glupljih, alio sreća je na našoj strani.

·       Više ni u gaće nemamo domaće.

·       Kad god ih pomnožim sa njima, ispadne mi nula.

·       Držite lopove, ali ne za to!?


·       Promijenio sam odnos prema sebi, sad već i razgovaramo.

·       Braća su se pošteno podijelila. Sad je jedan na ovom, a drugi na onom svijetu.

Vladislav Vlahović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.