aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA


Živko Prodanović



Bolja budućnost pripada svima. U pripadajućim omjerima.

Imam i ja neke veze. Za bon u narodnoj kuhinji.

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за narodna kuhinja

Ja sam pravi fanatik – vjerujem da i među političarima ima poštenih ljudi.

Jedna lažljiva slika govori više nego tisuću lažljivih riječi.

Kod nas je situacija pod kontrolom. I kontrola.

Medicina rada – doktore, pomozite, srce me boli kada pogledam kako razvlače našu tvornicu.

On je imao vrlo kvalitene političke stavove. A kvalitet se lako prodaje.

On je svoje političke devize pažljivo rasproredio. U inozemne banke.

Ostao sam bez posla zbog gluposti – rekao sam šefu da melje gluposti.

Politička batina ima dva politička kraja.

Razgovarao sam s Bogom. I rekao mi je da videći što se sve radi u njegovo ime često poželi novo ime.

S takvim stričevima i ja bih bio pošten.

Sit gladnom ne vjeruje. Dok ne dovede dva svjedoka.

Svaki je ministar nevin dok se ne dokaže ono što i vrapci znaju.

Svaki veliki vođa svojem velikom ja leti.

Što si dalje od sebe to se lakše izgubiš.

Tko visoko leti nisko pada. Kažu oni koji nikada nisu poletjeli.

U utrci sa samim sobom osvojio sam odlično drugo mjesto.

Više ne volim političke bajke. Uvijek završe ružno.

Za njega je policijska stanica muzička akademija. Čim ga privedu on propjeva.

Zalutao sam u masi. Masi zalutalih.

Život mi je ostao dužan  mnogo toga, ali kako da naplatim dug.



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.