aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Zakon niko ne poštuje. To je nepisano pravilo koje svi poštuju.

*Ostavila ga je devojka. Odbila ga od sise.

*On je satiričar do jaja. Piše o mućkovima u politici.

*Nema potrebe da se lažemo. Znamo se.


*Deda Mraz je moj Godo.

*Zašto da idem na Kopaonik, kad mnogo više snega ima u mom gradu.

*Novac nije sve u životu, mada bi mnogi za njega i život dali.

*Novac nije sve u životu. Naročito mom.

*U početku beše reč do koje ja od moje žene nikako da dođem.

*I mi ćemo jednog dana ući u EU, da i oni vide malo sveta.

*Vođa deli sudbinu naroda.  I on ima isto koliko i svi građani.


*Teško je biti ja. To ne uspeva ni mom egu.

*Hoćete da mi prodate mačku u u džaku?! E, okačite to mačku o rep.

*Bio je okružen prijateljima. Nažalost, nije uspeo da se izvuče iz obruča.

*Opozicija traži vlast i nikako da je nađe.

*Nisu nam potonule sve lađe. Brod u boci još pluta.

*Čamac za spasavanje je potonuo, jer nije bio registrovan za toliki broj brodolomnika.

*Baš smo mi neke šaljivdžije. Izazovemo krizu da bi imali koga da zezamo.

*Sećam se teških godina inflacije. Živeli smo kao milijarderi.

*Zbili smo redove. Gužva je u autobusu.

*Našalio se na račun nekih političara, a onda je video da je đavo odneo šalu.

*Volim i ja hleb, no trpim.


*Vlast je pokazala da je demokratska i da je u svakom trenutku spremna da sasluša svoje građane.


*Mi bar znamo za šta radimo. Za džabe.

*Sve naše revolucije su obojene. Krvlju!


*Što mi više pune glavu, mozak mi je sve više na rezervi.

*Pustio je mozak na pašu. Na državnim je jaslama.

                                                     Zoran T. POPOVIĆ


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.