humor

ŽELJKO ŽELE JOVANOVIĆ: ZOOLOŠKI VRT


Zoološki vrt
Резултат слика за ZOOLOŠKI VRT

Dečak je saopštio svojim roditeljima da će sutra sa školom obići Narodnu skupštinu. Otac mu je dao nedeljni džeparac uz šaljivu opasku da vodi računa o novcu, naročito dok je u Skupštini jer bi se lako moglo dogoditi da ga tamo pokradu.
Međutim, dogodilo se to da je poseta Narodnoj skupštini odložena pa je uprava škole odlučila da decu odvede u posetu zoološkom vrtu. Deca su to sa oduševljenjem prihvatila.
Po povratku, dečak je saopštio svom ocu da je morao da plati ulaz i da će morati da mu da još novca.
-Molim?! –viknuo je otac! Morali ste da platite da bi gledali one majmune?!
-Pa morali smo. –reče smušeno dečak.
-Nečuveno! Nije im dovoljno što nas svakodnevno potkradaju nego sada direktno od dece otimaju! I, šta rade ti majmuni tamo o našem trošku? –besneo je otac.
-Skaču. I kao da se svađaju međusobno. Dvojica su se tukla a jedan je pljunuo Saru iz mog odeljenja.
-Predivno, zaista predivno. Eto gde vode decu i šta deca trebaju da gledaju. To si sve mogao i na televiziji da vidiš, da se ne izlažeš opasnosti. Tebe niko nije dirao?
-Nije. U stvari, jedan od njih mi je oteo sendvič ali pisalo je da ih ne hranimo a ja sam hteo da mu dam malo, međutim, on mi je oteo ceo sendvič tako da sam ostao gladan.
-Oooo zemljo, otvori se da me progutaš! Pa gore je milion puta nego što sam mislio. Dolazim sutra u školu da porazgovaram sa direktorom! Ovo je nečuveno!
-U redu tata. A hoćeš li mi dati pare?
-Naravno sine, naravno. Nisi ti kriv što je ovakvo stanje u državi i što majmuni odlučuju o našoj sudbini! –reče otac koji je kipeo od besa dok je iz zadnjeg džepa vadio novčanik.

                                                                                              Željko Žele Jovanović


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.