aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


Mi bismo možda mogli da živimo i bolje. I to je jedna od političkih opcija koje su u opticaju.

*

Ne znam da li sam dobar ili lud? Stavljam na glasanje.


*
Može da se živi od sela. Kad god ode kod babe i dede dođe kući s punim gepekom.

*
Ovo je mali korak za čoveka a veliki za čovečanstvo,  rekao je Nil Armstrong okupljenim mesečarima.

buzz aldrin space GIF

*

Piši kad stigneš. Moj je savet svim književnicima.

 *

Pišem reda radi.

*

Mnogo toga mu je padalo na pamet, što je ostavilo posledice.

*
Mi bismo mogli da živimo bolje, ali nama je stran svaki avanturizam.

 *

Čovek će uništiti prirodu. To je u njegovoj prirodi.

*

Ako misliš da si uvek u  pravu, onda si ti svoj istomišljenik.

 *

Žena je uvek u pravu. Za vaše je dobro da to na vreme shvatite.
*


*Sneg u mom gradu ne pada, tako da su svi putevi rašćišćeni.

 *

Ja pa, ja! Trudim se da se dostojno zamenim.

 *

*Glas naroda ga je dozvao pameti, ali je već bilo kasno za narod.

 *
Vođa može da bude slep, ali ne sme da bude gluv. Da bi prešao tehnički pregled.

 *

*Beograd je džungla na asfaltu. Zato pola grada radi na divlje.

Zoran T. Popović



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.