aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


* U građanskom ratu nema pobednika, ali smo mi nezvanično proglašeni za veće patriote.


* I posle građanskog rata ništa se nije promenilo. I dalje živimo kao braća.


* Više puta smo s njima ratovali, tako da već imamo neprekidni kontinuitet saradnje.


* Videli smo mi leđa mnogim okupatorima, koji više nisu hteli da ostanu na ovim prostorima.


* Ja se za ovo nisam borio. Dezertirao sam na vreme.


* Kod nas je između dva rata, uvek bio neki rat.


* I kad ih je bilo deset na jednog, mi se nismo predavali. Razbežali smo se, kud koji mili moji.


* Da nije bilo ratnih požara, Bosna bi još uvek bila tamni vilajet.


* Zahvaljujući pažljivo isplaniranoj i koordiniranoj akciji naših snaga bezbednosti, kriminalci su se razbežali kao zečevi.

Hrana za male životinje, glodavce, zečeve

* Policija ne uspeva da stigne kriminalce, jer je ona uvek za korak ispred njih.


* Policajci se bave kriminalom po službenoj dužnosti, a oni savesniji i u slobodno vreme.


* Vlada postiže neviđene rezultate i to od naroda više ne može da se sakrije.



* Osuđen je na doživotnu robiju. Vreme provedeno u pritvoru biće mu uračunato u kaznu.


* Prethodna vlast je aktuelnoj ostavila ruševine, koje sad ova uspešno legalizuje.


* Budite narodni poslanik. To jača imunitet.


* Demokratija je bez boje, mirisa i ukusa. Zato se ona kod nas ne oseća.


* Demokratija podrazumeva i drugačija mišljenja. Ali kod nas se ništa ne podrazumeva.


* Islednik mu je postavljao škakljiva pitanja, ali njemu nije bilo do smeha.


* Ja sam jedan od retkih koji misle da naši političari imaju dušu, i često se pitam gde će im duša?


* Mi nikad nećemo priznati nezavisnost Kosova i zato nam rastanak s njim tako teško pada.


* Oni koji narod svedu na nivo krda, stradaju u stampedu.


* Policija je ostavila mnogo bolji utisak od demonstranata. Razbila ih je svojim nastupom.


* Sloboda nema cenu, sve dok sudija ne odredi visinu kaucije.


* Slobodu govora branimo ćutanjem.


* Sve je manje istine u medijima, jer se novinari trude da zaštite njenu privatnost.


* U zemlji vlada haos, u koaliciji s vladajućom partijom.


* U velikoj akciji policije nije uhapšena nijedna krupna riba, a one ispod mere su puštene na slobodu.


* Vođa je pobedio prirodu. Sad on vedri i oblači.


* Vođa je toliko veliki da niko ne može da mu uzme meru.


* Bio sam i sa ove i sa one strane zakona. I nisam utvrdio koja je prava.


* Broj političkih zatvorenika pokazuje da u državi ne vlada jednoumlje.


* Crkva je odvojena od države, država od naroda, a narod od života.


* Crnogorac je genetski modifikovan Srbin.


* Crnogorac koji ima nekoliko ćerki više puta je promašio temu.


* Čaj od lijandera se pije krišom. Ni sam ne znaš kad.


* Čelo nam je visoko. Odvojilo se od biračkog tela.

Zoran T. Popović


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.