aforizmi

АФОРИЗМИ ЂОРЂА ОТАШЕВИЋА


Када ју је први пут видео, осетио је лептириће у стомаку. Након венчања лептирићи су се преобразили у птеродактиле.

Pterosauri - Wikipedia

Мислио сам да је моја нова књига ужасно лоша све док је нисам упоредио с неким другим књигама. На пример, својим претходним.

Моја жена свима прича да сам добар љубавник. Ако јој неко поверује, она може да се бави политиком.

Врхунски хумориста је затражио хонорар. Е, тад је и себе превазишао!

Странкињи која ми се свидела нисам рекао шта сам по националности. Довољно је што сам ћелав.

Немам ништа против секса у браку. Што се мора, није тешко.

Паузу између два сексуална односа некада сам користио да попушим цигарету. Сада имам довољно времена за комплетан третман одвикавања од пушења.

Неки афоризми су ми толико лоши да чак и мој папагај одбија да их понови.

Учимо Киклопе да гађају из пушке. Прво смо им објаснили да треба зажмурити на једно око.

Не волим кад храбру девојку нешто заболи током оралног секса. Храбри не кукају већ стисну зубе.

Утицај Америке је све израженији. Силеџије уместо мотке користе безбол палице.

Очигледно је у Хрватској и Федерацији БиХ у току предизборна кампања. Политичари обећавају бољу прошлост.

Пред вратима смо ЕУ. Као отирач.

Комшија је стао испред мог трактора и опсовао ми мајку. Прешао сам преко тога.

Доста више, девојко, прича о мушком полном органу. Не мораш сваког дана да га узимаш у уста.

Нашим комшијама је, драги, жао што си у затвору. Пре за време секса нисам вриштала.

Немогуће да је толико бедуина умрло од жеђи. То не пије воду.

Ја сам при дну свог породично стабла. Пао сам на ниске гране.

Ђорђе Оташевић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.