aforizmi

АФОРИЗМИ МОМИРА ВАСИЋА


Ја умислио да сам критичар, сатиричар,
А ове ми наше демократе поручише да бих могао бити трагичар.


Политичари су као вируси мало, мало па мутирају.

Од свега што су обећавали остало је мртво слово на папиру
Колико су писмени доста је и то.

Изгледа да ће у одлучујућој борби против бијеле куге
 морати да се укључе и трећепозивци.

Старим,
Заборављам,
Ех да могу заборавит да старим.

Јадна мајка је рекла за њега:
- Па и није ни за шта друго него да буде министар.

Неки су толико способни да није измишљена политика
цркли би од глади.


Да будете твиги и лаки штрајкујте глађу
За све информације о лијеку и нежељеним  последицама
Консултујте своју владу.


Можда ћемо брже у Европу ако се придружимо овима са Блиског Истока,
што сваког дана покушавају да пређу у Мађарску.

REPUBLIKA MAĐARSKA | Shtreber

Да смо стварно постали од мајмуна
доказ је што своје претке распоређујемо на гране породичног стабла.

Турци се још нису опоравили од оних петсто година.

У јавну набавку сам отишао у јавну кућу,
али ми је тендер пао чим ме супруга угледала да паркирам испред.



Момир Васић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.