humor

SLOBODAN SIMIĆ: GARDEROBA

GARDEROBA

Očuvanu polovnu garderobu možete da poklonite onome kome je potrebna

Činjenica je da sam odavno prestao da obraćam pažnju na svoju garderobu.
Nosio sam ono što sam imao, a novo godinama nisam kupovao.
Jednom detetu patike, drugom trenerka, trećem jakna...
I tako godinama.
Onda je to počelo.
Sedeo sam jednog popodneva i čekao autobus, kada mi je čovek u prolazu spustio u krilo 50 dinara.
Bio sam potpuno iznenađen, i nisam stigao ni da reagujem.
I dok sam, zbunjen, držao dobijeni novac u ruci, gospođa do mene mi je ubacila u krilo 100 dinara.
Zaustio sam da je pitam o čemu se tu radi, kada su i ostali čekaoci autobusa spontano počeli da mi ubacuju novac u krilo.
Jednostavno sam zanemeo.
Šta da kažem?
Autobus je došao, svi su ušli, a ja sam, paralisan, ostao da sedim sa gomilom sitnine u krilu.
I dok sam grozničavo razmišljao šta se uopšte događa, i novi prolaznici su nastavili da mi ubacuju novac u krilo.
A njima su se pridružili i novopridošli čekaoci autobusa.
Ja sam najzad shvatio.
Izgledao sam kao klošar!
Međutim, u krilu mi se skupila solidna količina novca.
I od tada redovno sedim na autobuskim stajalištima.
Primaklo se vreme za nove patike, nove trenerke, nove jakne...

Slobodan Simić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.