aforizmi aforizam aphorism aphorisms humor satira Šipak Časopis Šipak sipak.rs Ivo Mijo Andrić

AFORIZMI IVE MIJE ANDRIĆA

 

Pronašao sam formulu za dug i zdrav život,

ali je ne umijem primijeniti.

                        &

Prošle godine napisao sam samo jedan aforizam.

Za stoti rođendan objavit ću ga u sabranim djelima.

Ako ga doživim i ako budem sabran.

                        &

Za jedan aforizam nagrađen sam od žirija.

Za drugi sam nagrđen od policije.

                        &

Skroman sam i štedljiv pisac.

Zato sam umjesto sabranih objavio izabrana djela.

                        &

U ključnom trenutku ostao sam bez … ključa.

                        &

Moj ključ uspjeha još uvijek se nalazi u … bravi.

                        &

Sva vrata su nam otvorena.

Jedini problem je što nam je ulaz zatvoren.

                        &

Oduzimao je i sabirao, sve dok se nije oduzeo.

                        &

Bogatstvo nije za siromašne.

Da jest, i oni bi bili bogati.

                        &

Vukao je za desetoricu dok nije odvukao…

sve na svoju stranu.

                        &

Od svega dobroga imao je samo… dobre namjere.

                        &

Nije on toliko loš, koliko su mu loše namjere.

                        &

Omaklo mi se, a da se nisam pomaknuo s mjesta.

                        &

Da nije kontejnera, kod nas bi i penzioneri bili besposleni.

                        &

Nekad smo imali produktivne tvornice.

Danas su nam produktivniji kontejneri.

                        &

Ne vrijede vam dobri običaji, ako imate loše navike.

                        &

Da nismo na njih računali, ne bi se preračunali.

                        &

Gdje ima humanizma, tu ima i renesanse.

                        &

Da biste se na nešto navikli,

morate se najprije na to navući.

                        &

Opijajte se ljubavlju a ne opijatima.

Tako će te živjeti zdravije, dugovječnije…

I jeftinije.

                        &

Lijep život je kad imaš.

A skup … kad nemaš.

                        &

Briga me šta žene o meni misle.

Brine to što o meni više ne misle.

                        &

Sve dok u Hrvatskoj traju drugi svjetski i domovinski rat,

mladi ljudi će iz nje masovno iseljavati.

                        &

Oca domovine dostojno smo pokopali.

Majka domovina umire na rate.

                        &

Uzeo je kredit od banke.

Banka mu je nakon pet godina uzela stan.

                        &

Bilo mu je sve ravno do mora, dok nije krenuo na odmor.


Ne gubite nadu za odlazak na more: Stručnjaci otkrivaju kad bismo mogli na  LETOVANjE | Novosti.RS

                      Ivo Mijo Andrić


 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.