Časopis Šipak

ЕПИГРАМИ МИЛОРАДА Ч. ЋОСИЋА ЋОСЕ

 

 

 

ЗАХТЕВ

 

О захтевима за враћање пензија

Наш  Уставни суд мудро ћути

Власт тврди да на правосуђе не утиче

Па се то питање ње и не тиче.

 

СТРАХ


 






Власт се не плаши народа

Иако су његова незадовољства честа

Њу више плаше нови аспиранти

На њена функционерска  места

 

АНТИПРОТИВАН

 

Не прихватам колотечину

Стално сам антипротиван

Зато остадох и у старости

Против свих зала активан.

 

ОПТИМИСТА

 

Доста ми је свега

Нећу да ми живот неко трти

 Решио сам зато да умрем

На дан своје смрти.

 

НЕЖНОСТ

 

Политичар каже нежно тајкуну

Шта си диг*о толику  буку

Овај му невољно одговара

Па завук*о си ми у џеп руку.

 

АКТИВИСТА

 

Мој пријатељ партијски активиста

Не воли да га стално џарам

Њему никако није лако

Јер на врату има партијски јарам


Аутор

Милорад Ч. Ћосић Ћоса дипл. правник /на пензионерској инфузији/

Београд

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.