aforizam

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                                            
-Тоне брод и онима који немају море.

-Боље сутра ће доћи чим пре.

-Неки политичари немају ни трунке савести. Имају милионе.

-Да сам био комуниста, видео би ме бог.

-И незапослени гледају своја посла, али од тог посла слаба вајда.

-Код нас све функционише беспрекорно, ако изузмемо: правосуђе, здравство, просвету...

-Политичари апелују на повећање наталитета, али их нико не јебе.

-Они нису оставили ништа, а ови ће од тога направити нешто.

-Ко год да их је бирао, изабрао их није.

-Нешто ми се ово ништа увећава.

-За мене више не правите путеве, продао сам ауто.

-Извините, с ким имам част да се побијем!

-Постао сам маркетиншки тип. Живим док трају залихе.

-Ако већ морам под шљиву, ја бих под „чачанску лепотицу“.

-Кога не интересује политика, он је идиот!- рече кретен и остаде дебил.

-Корона ме је спречила да да идем на Азурну обалу, на Мајорку, на Малдиве... Биће присутна још дуго код мене.

Putovanje Azurna obala - Nica - Kan - Monako - Sen Trope | Autobusom
                                                                                                  
  Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.