aforizam

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА

 Наставник би избјегао батине, да је на вријеме побјегао са часа.


***

Ако превише истражујете како функционише подземље, ризикујете да будете затрпани.

***

Све ће бити у складу са законом,
имамо натполовичну већину у скупштини.

***

Немам резервну домовину, док не крене мобилизација резервног састава.

***

Пива и игара!



***

Не купујте повратну карту, избјегните беспотребан трошак.

***

Окружени смо стварима које нам ријетко требају, од њих не можемо да дођемо до оних које нам требају.

***

Исти људи управљају телевизијом и детектором лажи. Није ли то сукоб интереса?

***

Мањи је проблем што у неким кућама у граду нико не живи, већи што нема ко да их прода.

***


Ишао сам трбухом за крухом, зато ми је њива остала непосијана.

***

У трци за најбоље, одбацујемо превише доброга.

***

Кад је отац славио, ја сам му помагао,
сад је остарио па не може да ми узврати.

***

Добили смо нови споразум, остају нам стари неспоразуми.

***

Од вишка глава не боли, тврде они који ми се не скидају са врата.


Милан Пантић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.