aforizam

СПОРТСКИ АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА

 

Бог ми је давао шансе за гол, али ја сам одбрамбени играч.

Негде је и спорт изгубио спортски карактер.

Од власника клуба добио сам понуду која се не одбија. Исписницу.

У нашем фудбалу, поред осталих, постоје задњи везани и предњи везани играчи.

Он је био најбољи у својој екипи. У пићу.

Који сте ви велики тренер кад нисте чули за мене?!

Не могу да конкуришем за еврогол, али зато могу за евроголаћа.

Њихова клупа је јака. Чиста буква.

Често намештају живи зид, јер играју као мртви.

Добио је награду за фер- плеј. Није ни лопту шутнуо.

Ни пенал није сигуран гол. Нарочито ако га судија не досуди.

Стрелци су све бољи и бољи. Почела је сезона лова.

Бек је много волео аутомобиле, па је често давао ауто- голове.

Постоје фудбалери са две леве ноге, али ипак не играју као Меси.



Док фудбалери намештају живи зид, тренер намешта кравату.

У савременом фудбалу постоје и лежећи фудбалери.

Сине, како је било у школи? Из двојке у кеца!

                                                                                                      Миодраг Лазаревић

                                                                                                

                                                                                                          

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.