ЕРА ЛЕТЕЊА
Без обзира на тешку ситуацију у Европи, на Балкану и осталом свету, у Србији
се гради несмањеним темпом. Ничу зграде, нове саобраћајнице, брзе пруге и сеоске
задруге. Како наглашавају машински, саобраћајни, грађевински и електрични
инжењери, као и пилоти ниског летења, ово ће бити ера инвестиција и технологије, па и
више од тога.
Поред толиких ера, шта је са Шумaдинцима, пошто се највише спомиње
аутомобилска индустрија, а када је она у питању, онда је Крагујевац на првом месту.
Овај град изнедрио је „фићу“, „стојадина“ и надалеко чувени и хваљени „југо“. Неће се
сада производити банални, обични аутомобили који троше скупоцену нафту и нешто
јефтинији бензин, већ електрични. Требало би само ту да се среде још неке ситнице и
ствар је готова, а затим, зашто не, и летећи електрични ауто (вероватно зато што смо
небески народ!). Ако је некад постојао „Летећи Холанђанин“, зашто сада не би био
летећи Србин, а касније, развојем технологије, и остали Срби постали би летећи. Па ако
Ниџа (Тесла) није помислио да се у том ауту прво провоза Србин, не знам ко би други?
Неће ваљда Хрват!
Ја немам овај земаљски, тј. асфалтни аутомобил, нити сам летео авионом, па к'о
велим, дај да спојим неспојиво једним ударцем: ауто и летење. Зато једва чекам да
пазарим летећи аутомобил на батерије (made in china, рок трајања једно летење). Мање
се плашим да возим (пилотирам) аутом између зграда, него кроз градске улице.
Само, неки будући „пилоти“ питају се како ће тада да функционишу „лежећи
полицајци“, јер ће у ваздуху бити велика гужва? Вероватно ће тада постојати „висећи
полицајци“! Ако ту додамо и најбржи воз који се одазива на име „Соко“ који при
највећој брзини може и да полети (додуше, ниско), поставља се питање зашто
изградисмо толике ауто- путеве и брзе пруге (о велелепним тунелима да и не
говоримо)?!
Миодраг Лазаревић
0 коментара:
Постави коментар