aforizam

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА

 Ишли смо на обуку, тамо сам био најлошије обучен.


***

Носим оригинале, тешко мени!

***

Вечера је ручак који се сервира касније.

***

Кад треба да чистимо кућу, ја најчешће збришем!

***

Вођа је омогућио лијеп живот мањини и заслужио да мањина гласа
за њега.

***

Ракија је суплемент, кад је поклоните доктору.

***

Не признајемо да се историја понавља, зато гријешимо увијек изнова.

***

 Американци  су купили Аљаску за много мање паре него што купују Украјину.




***

Ко ће да нас краде, питање је избора!

***

Постигнути су ратни циљеви, елиминисани преговарачи.

***

Доле влада, нек и код нас на дну
завлада ред!

***

Иза гвоздене завјесе накупило се
пуно рђе.

***

Доктор ме скенирао, није се исплатило да ме прегледа.

***

Ноћас сам спавао сат дуже, нису ме пробудили на вријеме.

***

И за купљене дипломе цех плаћа држава!

***

Колико јуче смо се сјећали невиних жртава. Данас заборављамо шта смо јуче радили.

***

Књига не може да изађе, мора да се изнесе!

***

Кад је мој доктор отишао у политичаре и ја сам прогледао.


Милан Пантић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.