афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ СЛАЂАНА МАРТИНОВИЋА БУКОВСКОГ


 

Била је то љубав на први поглед- зато што се нису добро погледали!

 

Кад су му рекли „руке у вис“- схватио је колико је лаке руке!

 

Цар је го! Па нормално- то је цар нудистичке плаже!

 

Слуге бившег режима и данас раде свој посао!

 

Стварно сам духовит- кад се ја шалим сви ми се смеју!

 

У знак поштовања демократије, у демонстранте је испаљен почасни плотун!

 

Гуске у магли лете ко муве без главе!

 

Срби су народ симбола- њима је и слобода симболичан појам!

 

Да ли могу да наведем неку рупу у закону? Не могу, имам рупе у сећању!

 

У нашој странци постоје две струје... и обе су наизменичне!

 

Узрок свих невоља наше власти је народ али временом ће тај проблем постајати све мањи и мањи!

 

Раде нам о глави а ми не видимо даље од носа!

 

Написао бих фудбалски афоризам али ми не дозвољавају слободни ударац!

 

Таман кад смо утопили робу наша трговина је испливала на површину!

 

Истини за вољу... немамо ми воље за истином!

 

Одмах се видело да је то ноћна птица- летела је у пиџами!

 

Пре него што приђе некој жени, мушкарац прво стави прст на чело. Средњи прст!

 

У Србији цвета генетски инжињеринг- са лакоћом претварамо орлове у ћуране!

 

Морао је да донесе тешку одлуку у себи- дал да стисне, дал да прдне!

 

Ала време лети- наших пет минута прођоше ко пет година!

 

Једној дами сам поклонио погрешно цвеће... и тако је настала драма с камелијама!

 

Доктор ми забранио секс- док не поправим вид!

 

Након што је насанкао раднике, директор је отишао на скијање!

 

Револуција виси у ваздуху... као и први побуњеници!

 

Када нам је понестало муниције, прекинули смо сваку комуникацију са непријатељем!


Слађан Мартиновић Буковски

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.