афоризам; aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA


Budimo oprezni: snovi znaju biti neuračunljivi.

Često u strahu ima više ljudskosti nego u hrabrosti.

Dragi, oprosti mi. Napravila sam nešto neoprostivo.

Dvostruko daje, tko brzo daje. To i pravosuđe kaže.

I pravo da čovjek ništa ne zanima treba uvrstiti u temeljna ljudska prava.

Iz vrtlarstva – u svakoj je psovki sjeme buduće psovke.

Još nijedna molitva nije popravila kompjuter. Zato se i kompjuteri rugaju ljudima koji se

mole.

Kada beba plače ona plače na svim jezicima.

Kaže se da prljavi igraju prljavo. Što još ne znači da lijepi igreju lijepo.

Komedija života: on joj je htio pokloniti svoje srce, ali ona ga je odbila jer je vegetarijanka.

Lijepi snovi nestaju s buđenjem, ružni snovi prate nas cijeli dan.

Ne razumijem zašto se ljudi rugaju mojoj lijenosti. Pa ona je meni najvažnije stvar u životu.

Novac ne smrdi. To i suci kažu.

Odijelo ne čini čovjeka. A možda i čini, nisu sva odijela iz iste poslovice.

On je uvjerenik. Uvjeren je da se podmićivanjem može postići sve što se želi.

Pripazite – u njegovoj šutnji čuju se opasni glasovi.

Razgovarao sam s Bogom, ali ga nisam baš dobro razumio. Nije isključio televizor.

S istinom treba pažljivo. Da se ne ošteti.

Spaljena knjiga je učiteljica života.

Sve je otišlo predaleko – moji kućni roboti više me u ničemu ne pitaju za savjet.

Teško pitanje: kada bi svi suci samo provodili zakone od koga bi onda kriminalci kupovali

slobodu?

To je bio jedan obični politički dan – svi su klevetali jedni druge.

Umirovljeničko pitanje: može li se biti škrt, ako se ništa nema.

Vremena su glupoteška.



Živko Prodanović


Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.