афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ ЖЕЉКА ЖЕЛЕТА ЈОВАНОВИЋА


 1.


У џепу немам ни пребијене банке, али ме зато банка држи у џепу.


2.


Није проблем што имамо оволико волова.

Проблем је што су сви на државним јаслама.


3.


Никада се није путовало као данас.

Додуше само у једном правцу.


4.


Разлика између мене и пса је у томе што је пас за кућицу везан ланцем а ја за


кућу хипотеком.

5.


Нашао сам иглу у пласту сена.

И млади на селу су почели да се дрогирају.


6.

Увозимо млеко.

Нису нам све козе на броју.


7.


Наш анђео чувар је попут ноћног чувара.

Редовно спава на радном месту.


8.


Знамо их ко злу пару.


И то су једине паре за које знамо у последње време.


9.


Од јутарњег програма ми се редовно смркне.


10.


Мој папагај би био добар за политичара.

Премазан је разним бојама и врти исту причу у круг.


11.


Живот мора да иде даље.

Не може нас стално да чека.


12.


Јесте бескућник, али барем има висок праг толеранције.


13.


Раније сам редовно лагао просјаке да немам ситно.


Више не лажем.

14.


Поново је набацио ново перје.

Право је време да одлети.


15.


Док су једни проналазили рупу у сакцији, други су пронашли рупу у закону.


16.


Опрао је новац па не чуди што тврди да су му руке чисте.


17.


Новинама можете да убијете време, муву, али и вољу за животом.


18.


Срби дижу три прста, љубе се три пута а и отишли смо у три лепе.


19.


Нису они сасвим чисти.


Вероватно је то тако због прљавих послова.


20.


Магарци су криви што смо пали с коња на магарца.


21.


Није проблем што смо забили главу у песак.

Проблем је што су нам задњице на изволте.


22.


Лежаћу на послу све док ми не легне плата.


23.


Иза њега је велики ред оних који му се увлаче.

Зато не можемо да му видимо леђа.


24.


Стрина му је нашла девојку.

И у везу је ушао преко везе.


25.


Лекар ми је рекао да избацим алкохол и слаткише.

Узео је од мене и виски и бомбоњеру.


26.


Оженио сам жену која се радује туђој несрећи.


Сваки пут је неизмерно срећна када се посвађам са љубавницом.


27.


Националност престаје да буде битна на гробљу.


Тамо сви постају земљаци.


28.


Заиграла је мечка и пред нашим вратима.

Барем је неком овде до игре.


29.


Јавио сам се на телефон када су ме звали из банке.

Џаба што ми је телефон паметан када ја нисам.


30.


Како је почело, брзо ћемо да завршимо.


Жељко Желе Јовановић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.