aforizam

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА

 Логично је да су у Црној Гори скупе лежаљке, кад вам уступају оно што им је најдраже.




***

Кад ми жена напуни главу, одем да пливам.

***

Стављено је све под конац, хирург је успјешно завршио операцију.

***

Могу слободно да бирам, али немам шта.

***

Новине су објавиле да ће се предсједник обратити нацији на свим својим телевизијама.

***

Чојство је кад браниш друге од себе.
Има ли тога у НАТО-у?

***

Дјецо, избјегавајте деликвенте! Угледајте се на полицију.

***

На камење сам одговорио хљебом.
Срећом, био сам на дијети.

***

Не избјегавајте турцизме, враћајте кусур!

***

Нисмо ни ми слушали, довољно је било да нам намигну и знали смо шта треба да радимо.

***

Узео сам доживотни кредит, па сад не бринем како ћу вратити задњу рату.

Милан Пантић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.