СТАРЕ КЊИГЕ - НОВО ЧИТАЊЕ - МИЛЕНКО МИРО ШАРАЦ

 СТАРЕ КЊИГЕ - НОВО ЧИТАЊЕ - МИЛЕНКО МИРО ШАРАЦ

МИЛЕНКО МИРО ШАРАЦ
(Пљевља, 1959)



Књига афоризама: "Пописивање жртава" (2018)


Када су ми језик назвали по држави
ја сам занијемио.


Кажу да искорјењују зло.
у ствари само га окопавају.


Мада у Влади наступа све више страних играча
ја и даље навијам за нашу земљу.


Напредујемо.
И вук сит и оваца све више.


Наши су најбољи.
од наших и ми увијек изгубимо.


Не може јаре и паре.
Прво се мораш учланити.


Нека смо све ставили под тепих.
Стан нам је и тако под хипотеком.


Некада смо се дизали
и када су нам мање спуштали.


Одговорно социјална политика је кад власт
узме од већине и да појединцима.


Политика је родно мјесто криминала.
Завичај се тешко напушта.


Полиција је открила да сви криминалци
користе исту маршруту.
Одлазе у непознатом правцу.


Реизабрана је стара власт.
Уписао сам се у књигу жалости.


Све је кренуло по злу
када су будалу почели називати људски фактор.


Цијелог живота је морао да јури папире.
Једино га је читуља сачекала.


У мојој држави нико није ни за шта крив.
Боже, опет је, изгледа, до тебе.


Била је веома стидљива.
Чак је и табане сунчала на мјесечини.


Вјеран сам својој супрузи.
Нема ми друге.


Госпођо, упражњавате ли секс?
Напротив, то ме испуњава.


Зарадио је полну болест.
Зараду је одмах подијелио са супругом.


Мој субјективни осјећај је
да она није ништа осјетила.


Не знам како ми је брак пропао.
Па читав живот сам зачепљао рупу.


Не презире она класику.
Једноставно не да на себе.


Поглед ми се изгубио у њеном међуножју.
Какав сам ја слијепац.


Прво ми се попела на врх главе.
Касније се скинула.


Ја нисам изгубљен случај.
Мене је жена оставила намјерно.


Афоризме изабрао: Жељко Марковић

Administrator Željko Marković

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.