Abdurahman Halilović Ahil

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA

 

 

Ništa oni za svoj narod ne rade – moraju za sebe.

 

Nenadano sam naletio na neku budalu, koja me je raspametila.

 

Pričaju nam bajke – a kad smo ih upitali za stvarnost samo su zanijemili.

 

Ostvario sam svoj cilj… sa njom u krevetu.

 

Kupujem koze – otkako mi sve nisu na broju.

 


Volio je domovinu svim srcem… umro je od infarkta.

 

Gledajući optimistično – svi zajedno smo pesimisti.

 

Za sreću je potrebno dvoje – sad nas je troje.

 

Gospođa ima dobru robu – dala mi je na probu.

 

Nikad političari ništa ne rade – bave se ćoravim poslovima.

 

Kapitalisti bogatstva nisu imali – dok nas nisu pokrali.

 

Znaju oni vladati – narodu lagati i ništa mu ne davati.

 

Aforizam je jako oružje, koje je ponekad i ubojito.

 

Kad smo zadnju kunu dali, prešli smo na euro.

 

Odgađa se takmičenje u gađanju.

 

Ja bih to po kratkom postupku… sve produžio.

 

Abdurahman Halilović Ahil

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.