aforizam

AFORIZMI DUŠANA DOJČINOVIĆA

 

 

 

Poskupeo je med na pijaci!

Mora da su i pčele počele da rade na gas.

 


Sam sam svoj guru, jer kad sam došao do samospoznaje koliko sam dobar, shvatio sam kolika sam budala!

 

 

Opet su organizovali bogat kulturni umetnički program.

Svi autori, su bili, švorc, i bez kinte!

 

Lepo piše, u bibliji, kada će antihrist.

Ali, "Lucifer" nešto poranio kao toplotni talas.

 

Vakcinišite se četvrtom dozom vakcine, da ne završite na respitatoru…

Ništa Vam ne garantujemo ako završite na posmrtnom odru.

 

Od 1.avgusta, poskupljuje gas. To znači da će u svetu opet pojeftiniti.

Dok će kod nas opet pojeftiniti radna snaga.

 

U svetu su se nekad najbolje proizvodili satovi. Sada su to ratovi.

 

Dušan Dojčinović

 

 

 

 

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.