aforizam

AFORIZMI MILORADA RANKOVA

 

Milorad RANKOV, Vršac

 

 

Zauzeli smo startnu poziciju za Evropu.

Klekli smo.

 

*

Samo u bajci je car go, a narod se pravi da to ne vidi.

U životu je obrnuto.

 

*

Siromaštvo u Srbiji ima budućnost.

 

*

Pojeo vuk magarca.

 I ovce site i vuci na broju.

 

*

Crv sumnje živi u jabuci razdora.

 

*

Doušnik je aparat sa daljinskim upravljanjem.

 

*

Ubica se vraća na mesto zločina da overi mandat.

 

*

Prepravljanjem istorije saborci postaju saučesnici.

I obrnuto.

*

Ruka ruku mije, a obrazi prljavi.

 

*

Kad pogledaš svi krše zakon.

 Kad zašmuriš - niko.

 

*

Srebrnu svadbu smo obeležili verbalnim seksom.

Ona meni oca, ja njoj majku.

 

 

 

*

Satiričar u vlasti je isto što i pop u javnoj kući.

Sramota ga samo kad ulazi i  izlazi.

 

 

*

Igrali smo nerešeno.

Oni su nas tukli na terenu , a mi njih na tribinama.

 

*

Prst na čelo označava metu.

 

*

Ko zna bolje, široko mu minsko polje.

 

*

Predsednik se izvinio žrtvama,

 a pustio je i goluba.

 

*

Svi za jednog – jednom sve!

 

*

Kad ne ratuju Srbi pobeđuju u sportu.

Nas samo neprijatelj može da inspiriše.

 

*

Uputstvo za lov na čoveka: prvo mu nabiješ rogove, a onda ga ustreliš kao kapitalca.

 

*

Ispeci, pa poreci.

 

*

Nemojte  balvanom na tvrđavu

Optužiće vas da  podupirete?.

 

*

Ne brinite za demokratiju,

u čvrstim je rukama!

 

*

Glasali su i mrtvi,

što je pouzdan znak da ima života posle smrti.

*

Pokojnik  je zabranio da ga kremiraju, jer očekuje poziv u popularni rijaliti šou.

 

*

Imam puno poverenje u Vladu,

Peru , Miku, Lazu…

 

*

Kupujmo domaće,

proizvedeno u Kini!

 

*

Rad na crno je zakon.

 

*

Selo gori,

a vatrogasac piša uz vetar.

 

*

voĐa tek u premetaljci dobija pravi lik.

 

*

Kod nas postoji slobodan protok informacija.

Pas laje, vetar nosi.

 

*

U zemlji gde kriminal cveta,

poštenje mu dođe kao korov.

 

*

Video sam da od rada na crno nema vajde,

pa sam prešao na belo.

*

U laži su kratke noge, a dugi prsti.

 


*

Oprao sam pare.

Sad sam čist.

 

*

Mali je ovo narod za tolikog vođu.

Mali, al će se razgazi.

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.