aforizam

АФОРИЗМИ ЖЕЉКА ЖЕЛЕТА ЈОВАНОВИЋА

 

Жељко Желе Јовановић


Незадовољни радници отпочели су штрајк глађу.
Више воле да штрајкују него леба да да једу.


Да би био успешан политичар мораш лепо да лажеш.
Дакле, да спојиш лепо са корисним.


Ријалити програми омогућили су деци да их улица васпитава код куће.


Решили смо проблем са подземљем.
Сада дејствују одозго.


Многи наши велики писци за живота су носили бушне ципле.
Прикладно је то што се по њима данас називају многе улице са рупама.


Када ми се запалила кућа и мом комшилуку је било топло.
Око срца.


Данашња телевизија допринела је томе да потернице изгубе сврху постојања.


Био је то несрећан случај.
Баш као и они претходни избори.


Чим донесу нови закон знам да ће нешто и однети.



Мушко – женска пријатељства су могућа све док за њих не сазнају супружници.


Зашто би се плашили ванземаљаца?
Па бар са њима још нисмо ратовали.




Пронађена медијска слобода.
За остале информације сачекајмо резултате обдукције.


Џаба су кречили.
Нисам имао да исплатим молере.


Злочинци се увек врате на место злочина.
Треба само сачекати нову седницу владе.


Да знам да варам бавио би се политиком, не бих покушавао да заварам глад.


Послодавац ми је уделио комплимент.
Није имао ништа ситно.


Ми не можемо да залутамо.
Знамо сваки педаљ овог ћорсокака.


Толико нам често говоре да смо на правом путу да ћемо на крају стварно да скренемо.



Раније сам на послу стално гледао у свој џепни сат.
Сада редовно гледам у празан џеп.


Поново нисам примио плату, али сам макар зарадио чир.


Лепо смо се изградили на опште одушевљење наших иностраних парнера.
Имаће у будућности поново шта да руше.


Жена поново није ништа скувала па се у кући опасно закувало.


Бивши кловн ушао је у скупштину.
Навикао је на циркус.


Ударио сам комшију, али ми је одмах вратио.
Штета што ту навику нема и када је зајам у питању.


У џепу немам пара ни за једну домаћу кафу.
Е мој патриото...


Опекао сам се на рерни.
Сада сам новопечена домаћица.


Почели су радови за изградњу метроа.
Један затвореник копа тунел за бег из затвора.


Путеви су нам такви да их мењамо као и гуме.
Сваке сезоне.


Покварио се клима уређај у пошти.
Срећа па је ту хладни поглед службенице на шалтеру.


Обогатили су се преко ноћи, преко странке, преко туђих леђа и преко сваке мере и зато су многи отишли преко.




























Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.