aforizam

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА

 

-        Срушила се наша кула од карата, али ми се и даље коцкамо!

 


-        Полако се и ја дижем са дна. Подигао сам последњу пару с текућег рачуна!

 

-        Засукали смо коначно и ми рукаве. Да непријатељима покажемо лактове!

 

-        Наша пропаганда добија на интензитету. Зли језици, нон-стоп, причају о нама!

 

-        Пливамо као никад. После Београда, овог лета имали смо целу Србију на води!

 

-        Наш вишестраначки систем смо усавршили. Земљом нам управља један човек!

 

-        И ако нам нису све овце на броју, наше блејање се не смањује!

 

-        Кад помислим како је на оном свету, на овом и није тако лоше!

 

-        Сазрио сам и ја као човек. Не чешем се више по дупету кад наиђе проблем!

 

-        Од моје прве до последње љубави мала је разлика. Само педесет година!

 

 

Милоје Вељовић рођен је 03. марта 1962. на Борикама код Рогатице у Републици Српској – У БиХ.  Завршио је гимназију у Рогатици, Педагошку академију у Сарајеву на смеру математика - физика и Математички факултет у Београду. До сада је објавио шест збирки песама и две сатире. Добитник је многих међународних и домаћих награда. Од 1990. године живи у Београду. Ожењен је и отац је двоје деце. Члан је неколико књижевних клубова у Београду.

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.