aforizam

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА

 

Ако треба да се уђе у ЕУ, ја се пријављујем за добровољца.

Кад је вођа слеп, и народ обневиди.

И кад прича сам са собом, то је разговор у четири ока.

Тито је имао 16 жена, а варао је 20 милиона.



Код нас је и сива економија слободно тржиште.

Црнце не погађа бела куга.

Ма, председник је цар!

Ово дно нема днаааа...

Пио сам да је заборавим, а после сам заборавио зашто сам пио.

Србија има опасно оружје. Политичари нас бомбардују глупостима.

Најскупљи квадрати су у затвору. Они се плаћају слободом.

Хоћу да и мене плаћају да хвалим вођу.

Зашто се не уведе порез на политички кичерај.

Наша славна прошлост је као измишљена,

Осуђен је на правди бога, али и суда.

Некад је дрмао ЈУЛ, а сад Глупи Август.

Изграђена је обилазница око Београда. Око Србије одавно већ постоји.

                                                                                               Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.