aforizam

АФОРИЗМИ МИЛАНА ПАНТИЋА

 Извоз памети је дјељење са остатком. Ми смо остатак.


***

Била је добра преговарачка позиција,
док нисмо открили свој положај.

***

Нема одговора на моју молбу, све се надам да је покварена пошта.

***

Био сам добро дијете, не знам што ми је требало да порастем!

***

Својим одијевањем шаљемо поруке без ријечи.

***

Упала ми сјекира у мед, што се није допало пчелама.




***

Вриједни као мрави   на крају буду згажени.

***

Позив је отворен, али су неке границе затворене!

***

Жене крију године, оне најбоље, другима поклоњене.

***

Било да сте субјекат или објекат, све је до предиката.

***

- Син Вам је дивно смршао.
- Храни то, мајка!

***

Ми смо традиционалисти, из сваког лошег система смо задржали по нешто.

***

Кад се ради о насљеђивању, увијек се неко нађе.

***

Одох
у кладионицу, шишање јевтиније него код фризера.

***

Познат сам по томе што никога не препознајем.


Милан Пантић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.