aforizam

АФОРИЗМИ ЖЕЉКА ЖЕЛЕТА ЈОВАНОВИЋА

 

Жељко Желе Јовановић


Вођа је непоправљив оптимиста.
Више је непоправљив него што је оптимиста.


Свуда у свету политичари нешто изјављују једино код нас изваљују.


Жене се удају из три разлога:
Из љубави, из користи а најчешће из ината.


Пљачкаши су тражили да легнемо.
Нисмо устали ни након пљачке.


У предизборном говору обећали су нам да ће наш крај бити лепши.
Крај је близу, али где је та обећана лепота?!


Избио је куршлус.
Укључио сам телевизор, али се аутоматски искључила медијска слобода.


Кад сам био мали тукли су ме ко вола, а ја сам и даље гледао као теле у шарена врата.


Застој на путу због саобраћајне несреће.
Коначно смо стали на путу несрећи.


Прво сам због пса изашао у шетњу, а онда сам изашао у шетњу због оног што лаже као пас.

Страшно је када у паклу завршиш у казану, али страшније је када још за живота завршиш на казану.


Крче ми црева.
То је моја слобода говора.


Купујете нашу државу?
За овде или за понети?


Настрадао је још један радник на градилишту.
Шта све неће да ураде само да не раде.


Није истина да је овде све сам го лопов до лопова.
Лопови су овде лепо одевени.


Због оних што верују у добре виле, они живе у добрим вилама.


Деда је затражио да га кремирамо.
Ваљда не жели да се преврће у гробу.


Све је данас наопачке.
Деца, за разлику од одраслих, не верују у бајке.


Имаш пара да живиш нормално?
Па то је паранормално!



Разлика је у нијансама.
Послодавац има празне приче а ја празне џепове.


Стварно смо незахвална нација.
Вођа је за нас толико тога учинио а ми смо све то заборавили.


Ми смо целом свету окренули леђа.
Да би могли да нас зајашу.


Раније се судбина прорицала гледањем у свињску плећку.
Данас погледаш у празну шерпу и све ти је јасно.


„Добар дан, ви гледате вести.“
Само што су почели а већ су слагали.


Поједини функционери су отишли на море.
А веровало се да само у нашим рекама пливају говна.


Јадан овај петао из комшилука.
Живи у убеђењу да најављује буђење народа.



Из наставног програма треба под хитно избацити предмет „Свет око нас“ да нам деца не упадну у депресију.


Крио је новац у чарапама а онда је једног дана приметио да има рупу у буџету.




Парче хлеба увек пада на намазану страну.
Мада, они намазани ретко када падају.


У свету се више хране баци него што се поједе.
Код нас се поједе и оно што се баци.


Срећа па нас вуку за нос.
У супротном би се удавили.





Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.