aforizam

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА

 

Милоје Вељовић

-        Некад смо јачег поздрављали скидањем капе. Све се променило од када смо ставили шлемове!

 

-        Одиграли смо утакмицу живота, али су све покварили продужеци!

 

-        Одавно нисмо више безбедни. Од када нам је крепао пас чувар!

 

-        У страху од удара грома ударила ме оклагија. Жена ми је посветила делић пажње!

  

-        И ја сам дуго веровао у љубав на први поглед. Све док нисам пољубио патос!

 

-        Срелисмо се изненада, али су нам се путеви разишли. Она је отишла у женски, а ја у мушки WC!

 


-        Пошто се нисмо могли ослонити на људе, сви смо узели мотке!

 

-        Кад сам видео да немам куд, учланио сам се у владајућу партију. Позлатило ми се!

 

 

-        Док сам био млађи сви су мислили да ћу у шумаре. Увек сам терао зеца!

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.